in ,

Antalya’nın plajlarında sosyal mesafeli ‘deniz keyfi’ başladı

<br />

Antalya’nın plajlarında toplumsal aralıklı ‘deniz keyfi’ başladı

Kovid-19 salgınının yayılması gerektiğini hedefiyle İçişleri Bakanlığı Genelgesi ile girişe kapatılan kent genelindeki sahil ve plajlar, “kontrollü içtimaî hayat” ve “yeni normal” olarak nitelenen devrin birinci gün ziyaretçilerini ağırladı.

Antalya’da vatandaşlar sabahın erken saatlerinden denize yakın parklarda oturdu, sahilde gezinti yapıp denize girdi. Birtakım vatandaşların güneşlenmeyi tercih etti görüldü. Amatör balıkçılar da deniz kıyılarındaki konumlarını aldı.

Dünyaca ünlü Konyaaltı Plajı da bu sabah sessizliğini bozdu. Günler öncesinden bugüne hazırlanan, şezlong ve şemsiyeler toplumsal aralık kuralına nazaran yerleştirildi, ihtar ve yönlendirme levhaları asıldı.

‘Hava saklı seçeneklerde denize koştuk’

Sait Akdeniz, AA muhabirine göre açıklamada, yılın 12 ayı denize girdiğini söyledi.

Akdeniz’de lisana getirerek 2 ayı aşkın vadedir uzak kaldığı denize kavuşmanın memnun olduğunu yaşayın. Hava gizli olduğuna göre denize koştuk “dedi.

Kovid-19 önlemlerine harfiyen uyduklarını vurgulayan Akdeniz, “ Tüm yerküre ile birlikte Türkiye güç günler geçirdi. Fakat sabreden derviş muradına erermiş. Bugünlere geldik, mesuduz, neşeliyiz. Virüsle ilgili alınan tedbirlerden mutluyuz. Yürüyüşümüzün akabinde denize girdim. Şu anda deniz suyu çok şık “diye konuştu.

Hasan Can ise deniz havası almaya geldiklerini söyledi. Yapabilmek, “ Konutta sıkılmıştık. Çıktık, nezih havasında aldık “tabirlerini kullandı.

Ahmet Kemer için kısıtlama nedeniyle balık tutmaya gelemediğini, bugün çabucak olmanız yanına alıp sabah saatlerinden itibaren deniz kıyısına geldiğini ve balık tutma hasretini giderdiğini söyledi.

Kleopatra Plajı da hareketlendi

Alanya kazasında de yasağın kalktığı akabinde yerli ve yabancı tatilcilerin bir kısmı sabahın birinci saatlerinde denize girmek ve sahilde oturmak için dünyaca ünlü Kleopatra Plajı’nı tercih etti.

Sinan İmalı, lisana getirdi.

Kazaya Kahramanmaraş’tan dün geldiğini belirten İmalı, “ Ben emekliyim. Sabah güneş doğmadan sahile geldim. İki gün sonra da kazadan ayrılacağım. Genel Kurul Başkanlığımıza teşekkür ederim “diye konuştu.

3 aydır gizli olan iş mekanını kurban keserek dua ediyor.

İş tarafı sahibi Musa Öğütçü, “ Pandemi kullanabilirsinizini münasip şeklinde yürüten Sıhhat Bakanlığımız ve devlet büyüklerimize teşekkür ediyorum. Biz de bu gününin akabinde kurallara elverişli halde restoranımızı açtık. Artık yeni devrin kurallarına iyi olarak müdavimlerimizi bekliyoruz “sözlerini kullandı.