in ,

Bodrum’da sahiller boş kalınca şezlong ücretleri kalktı

<br />

Bodrum’da sahiller boş kalınca şezlong fiyatları kalktı

1 Haziran’da gelen yeni sıradanlaşma Bodrum’un tarihine en sessiz devirlerini geçiriyor. Bodrum’a gelen turistler otellerden çıkmazken, yazlıkçılar için halk plajlarını, tatil sitesi önünde bulunan havuzları ya da sahilleri tercih ediyor.

Günlük bin liradan günlük bin liradan, aylık ise 24 bin liradan şeyden işletmek inat Bitez sahilinde bulunan kullanın şezlong parası almayarak.

Bitez sahilinde Gumsal Beach işleten Tekin Ete, yaz serisine yatırım yaptıklarını lakin hala bütün şezlongların boş olduğunu tabir ederek, “İşler çok makûs. Yaz serisine uygun yatırım yaptık. Maatteessüf istediğimizi alamıyoruz. Şezlonglar komple boş. dedi.

Girişler fiyatsız

Ete, kişilerde para için için girişleri fiyatsız yaptıklarını belirterek, “Beach giriş ecri alamıyoruz, zira herkes itiraz ediyor, gelen de yok esasen. Ondan ötürü şakalong ve giriş ecri kullandanlar. almıyoruz, yeme içme bedelini alıyoruz “ formunda konuştu.

Mevlüt Aksoy ise, “Bu sene sıkıntı bir dönem geçiriyoruz. Beşerler hem çekingen, hem kurallar korkutuyor. Yerküre umumunda bir kaygı var. Bu dehşet da doğal olarak bize yansıyor “ sözlerini kullandı.

Bitez sahilde bulunan Arena Beach işletmecisi Melike Gürleyik de işlerin açılmasını beklediklerini söyleyerek “Turizmde bir renk bir canlanma yok. Beşerler gelmiyor, korkuyorlar. Bizim işletmeniz giriş ecri, fiyat değişikliği için lütfen Fiyatınızı da yapmıyoruz zati kullandığınız için kullandığınız. Biz milletimizin, halkımızın yanındayız. ekonomik bütçesini de zorlamamamız nedenğine inanıyorum “ diye konuştu.

Bodrum’daki İşletmeci Hakan Berktaş ise otellerin boş olduğunu, sadece yazlıkçılar ve Bodrum’da meskeni olanların geldiğini söz ederek, “Oteller bomboş, bu yere kadar gidecek bilmiyoruz. Çok sayıda işçi çalıştırıyoruz, inşallah bir an evvel açılır sezon” dedi.